×
WEB MAIL TELEFON REHBERİ ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ AÇILAN DERSLER UZAKTAN EĞİTİM KAMPÜSTE YAŞAM KÜTÜPHANE PORTALI ULAŞIM
  • Üniversitemiz Mütevelli Heyetinin huzur hakkı ödemeleri ile kadrolu personelinin; maaş, ek ders, fazla mesai, makale teşvik primi, katkı payı, katılım ücreti, harcırah, dergi hakem ücreti, proje teşvik primi ve jüri ücreti ödemelerinin tahakkuk işlemleri yapmak
  • Teknoloji Transfer Ofisi Uygulama ve Araştırma Merkezi(TTO) personel ücretlerini tahakkuk ettirmek.
  • Ders Saati Ücretli Öğretim Elemanlarının, öğrenci topluluklarını çalıştıran eğitmenlerin ve diğer kısmi zamanlı çalışan personelin; her neviden ücretlerinin puantaj kontrollerini ve tahakkuk işlemlerini yapmak.
  • Üniversitemizde kısmi zamanlı öğrenci statüsünde görev yapan öğrencilerin puantaj kontrol ve tahakkuk işlemlerini yerine getirmek.
  • Ücret Pusulalarının e-posta yoluyla çalışanlara göndermek ve talep halinde onaylamak.
  • Üniversitemiz öğrencilerince yapılan zorunlu ve gönüllü stajların sosyal güvenlik süreçlerini yürütmek.
  • Sosyal Güvenlik Kurumuna; Üniversitemizde göreve başlayan ve/veya ayrılan kadrolu, kısmi zamanlı, ders saati ücretli personel ile stajyer, bursiyer ve kısmi zamanlı öğrencilerin, işe giriş ve çıkış bildirimlerinde bulunmak.
  • Farklı sigorta kollarını kapsayan Aylık Prim ve Hizmet Belgelerini Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirmek.
  • Personelin sağlık raporlarının sistemsel kontrol ve onay işlemlerini yerine getirmek.
  • Personel ücretlerinden yapılacak kesinti(Lojman, Haciz vs.) ve ilave ödeme tutarlarını tahakkuk ettirmek.
  • Personelin emeklilik ve tazminat süreçlerindeki tahakkuk işlemlerini yerine getirmek.
  • Akçeli haklara yönelik, mahkemeler tarafından bulunulan bilgi taleplerini karşılamak.
  • Üniversite yönetimince verilecek diğer görevleri yapmak.